Konsultantas neprisijungęs

Klauskite!

Nesidrovėkite klausti ar prašyti pagalbos – padėsime kiek galėdami! Esame pasiekiami darbo dienomis nuo 8:00 iki 18:00.

Konsultantas prisijungęs

Dažniausiai užduodami klausimai

SĄSKAITOS

Kaip pirmą kartą prisijungti prie mokesčių platformos VIENA SĄSKAITA ir apmokėti sąskaitas?

Pirmiausia – užsiregistruokite, pasirinkite savo paslaugų teikėjus ir suveskite paslaugų teikėjų mokėtojų kodus. Registracija baigta! Jeigu norite sąskaitą sumokėti iš karto, sąskaitos lange suveskite visus duomenis (skaitiklių rodmenis, tarifus, sumas), pasirinkite patogiausią mokėjimo būdą (pasirinkimus matysite iškleidę informaciją, esančią šalia „Mokėti“ mygtuko) ir spauskite mygtuką „Mokėti“. Viskas – duomenys išsaugoti ir jūsų sąskaitos apmokėtos, o kitą mėnesį jas apmokėti bus dar paprasčiau, nes dauguma informacijos bus pateikta už jus!

Kaip suformuojama pirmoji sąskaita?

Pirmoji sąskaita paruošiama automatiškai, kitą mėnesį po registracijos. Žinoma, mokesčius sumokėti galima ir iš karto, kai tik užsiregistruojate, tiesiog tokiu atveju visus duomenis (skaitiklių rodmenis, tarifus, sumas) reikia įvesti patiems.

Ką reiškia statusas, pateiktas sąskaitos lange: „Sąskaita laukiama“, „Sąskaita paruošta“ ir kiti?

Mūsų misija – iš visų paslaugų teikėjų surinkti duomenis apie jūsų mokesčius ir juos pateikti viename sąskaitos lange. Ne visi paslaugų teikėjai duomenis mums perduoda tą pačią dieną, tad kol laukiame informacijos iš jų – jūs sąskaitos lange matote užrašą „Sąskaita laukiama“. Jeigu tuo metu peržiūrėsite pačią sąskaitą atidžiau – prie kiekvieno paslaugų teikėjo matysite dar kitokią informaciją: laukiama, pateikta, pildyti pačiam ir kt. Šios žinutės informuoja, kurio paslaugų teikėjo duomenis mes jau turime, kurių dar laukiame. Kai paslaugos teikėjai, su kuriais turime susitarimus, duomenis pateikia – mes pakeičiame paslaugos statusą iš „Sąskaita laukiama“ į „Sąskaita paruošta“ ir leidžiame atsiskaityti. Visgi, net ir šiuo atveju prie pavienių paslaugų teikėjų jūsų sąskaitos sąraše gali likti informacija „Pildyti patiems“ – tokiu atveju mokėtiną sumą reikia įrašyti jums, nes paslaugos teikėjas šių duomenų mums neperduoda.

Kaip sumokėti praėjusio mėnesio sąskaitą, kai pildyti leidžia tik šio mėnesio sąskaitą?

Suformuotoje šio mėnesio sąskaitoje skolos iš praėjusio mėnesio jau įskaičiuotos automatiškai! Sumokėkite tik šio mėnesio sąskaitą ir būsite atsiskaitę už abu mėnesius.

Kaip galima sumokėti už paslaugas per mokesčių platformą VIENA SĄSKAITA?

Kaip tik jums patogiau! Šalia mygtuko „Mokėti“, pasirinkite Mokėjimo būdą:

  • Mokėjimo inicijavimo paslauga – Lietuvos banko patvirtintas būdas leis sumokėti mokesčius nepildant pavedimo ruošinio banko sistemoje ir užtikrins, kad prisijungimo informacija būtų šifruojama ir neprieinama tretiesiems asmenims.
  • Bankiniu pavedimu – pasirinkus banko sąskaitą ir kaskart užpildžius unikalią mokėjimo paskirtį banko elektroninėje sistemoje.
  • Atsispausdinus sąskaitą ją apmokėti fizinėje įmokų priėmimo vietoje.

Kaip apmokėti VIENĄ SĄSKAITĄ ne internetu?

Jeigu negąsdina stovėjimas eilėse, sąskaitą galima apmokėti „Lietuvos pašto“ skyriuose, „Perlo“ terminaluose, „Maxima“ kasose ir „PayPost“ kioskuose. SVARBU!!! Jeigu norėsite sąskaitą apmokėti „Perlo“ terminale ar „Maxima“ kasoje, turite atsispausdinti sąskaitą su specialiu barkodu. Tai padaryti galite tik tuomet, jeigu „Viena sąskaita“ paskyroje pasikeisite mokėjimo būdą - tiesiog paspauskite nuorodą, esančią prie mygtuko „Mokėti“ ir pasirinkite mokėjimo būdą, pavadintą „Mokėjimas terminale“, patvirtinkite pasirinkimą ir atsispausdinkite suformuotą dokumentą.

Ar galima koreguoti mokėtinas sumas ir apmokėti tik dalį sąskaitos?

Žinoma! Prie kiekvieno paslaugos teikėjo galite pakoreguoti mokėtinas sumas arba nuimti pažymėtą varnelę, esančią prie kiekvienos sąskaitos eilutės, ir paslaugos teikėjo mokėtina suma nebus įskaičiuojama į sąskaitą.

Ką sąskaitų archyve reiškia užrašas „Dalinai apmokėta“?

Sąskaitos statusas „Dalinai apmokėta“ reiškia, kad tą mėnesį sumokėjote mažesnę sumą, nei buvo priskaičiuota.

Kodėl istorijos lange nematau grafikų?

Grafikų negalite matyti, jeigu turite paslaugos planą „Nemokamas“. Lengviausia išeitis – išsirinkti kitą paslaugos planą ir mėgautis visomis vertėmis, kurias galime jums suteikti.

Kodėl sistema neleidžia paspausti mygtuko „Mokėti“?

Pasitikrinkite, ar užpildėte visus laukus! Apmokėti sąskaitą galėsite tik užpildę visus laukus bei deklaravę VISŲ skaitiklių rodmenis. Jeigu šiuo metu negalite įrašyti trūkstamos mokėtinos sumos ar skaitiklių rodmenų, galite šiuos paslaugų teikėjus padaryti neaktyvius ir sumokėti tik dalį mokesčių. Tačiau nepamirškite iki mėnesio pabaigos sumokėti ir jiems!

Kodėl sąskaitos suma pateikta su „-“ ženklu?

Dėl labai geros priežasties – minuso ženklas reiškia, kad turite permoką ir šį mėnesį mokėsite mažiau.

Kaip galima paaukoti mokant mokesčius?

Mes bendradarbiaujame su aukok.lt, didžiausia aukojimo platforma Lietuvoje, ir suteikiame galimybę kas mėnesį apmokant sąskaitas paaukoti vienam iš socialinių projektų. Projektą paprastai išrenka mūsų bendruomenė socialiniuose tinkluose. Vėliau procesas itin paprastas – kiekvienas mokėdamas mokesčius, gali pažymėti varnele siūlomą aukok.lt projektą ir suapvalindamas savo mokėtiną sumą iki lygaus skaičiaus, paaukoti susidariusį skirtumą labdarai. Nors aukojama suma gali svyruoti nuo 0,01 cento iki 0,99 centų, per mėnesį paprastai pavyksta surinkti ne vieną tūkstantį eurų. Taip vos keli paaukoti centai prisideda prie reikšmingos paramos kiekvieną mėnesį.

Kaip atsispausdinti sąskaitą?

Paprasčiau nebūna: sąskaitos lange spauskite spausdintuvo ikonėlę, esančią prie būsto adreso. Sąskaita jau turėtų būti spausdinama!

Kada paslaugos teikėjas gauna mano įmoką?

Į šį klausimą atsakyti bus lengviau, kai žinosite kaip veikia mokėjimo procesas: apmokėjus sąskaitą, mes jūsų įmoką gausime kitą darbo dieną ir atsiųsime patvirtinimą elektroniniu laišku ar SMS žinute. Tuomet mūsų sistema patikrins gautus duomenis ir tą pačią dieną paskirstys įmokas paslaugų teikėjams. Jie įmokų sumas savo sąskaitoje matys dar kitą dieną. Vadinasi paslaugos teikėją įmoka pasieks per dvi darbo dienas nuo jūsų atlikto mokėjimo dienos.

Paskaičiuokime: jeigu mokėjimą atlikote pirmadienį, teikėjas jį įskaitys trečiadienį.

Ar galiu gauti pažymą, kad neturiu įsiskolinimų paslaugų teikėjams?

Tokią pažymą išrašyti gali tik paslaugų teikėjai. Tačiau mokesčių platforma VIENA SĄSKAITA gali atsiųsti mokėjimų išrašą, kuriame matysite visus atliktus mokėjimus. Jei reikalingas išrašas tik už vieną mėnesį, jį galite atsispausdinti nukeliavęs į „Istorijos“ langą ir pasirinkę reikiamą mėnesį iš „Sąskaitų archyvo“. Užteks paspausti spausdintuvo ikoną prie pasirinkto mėnesio ir viskas. Jei reikalingas išrašas už ilgesnį laikotarpį, rašykite mums: info@vienasaskaita.lt.

Ką daryti, jeigu per klaidą atlikote du vienodus pavedimus?

Nesijaudinkite! Jei per klaidą sumokėjote du kartus, antrą įmoką grąžinsime atgal į jūsų sąskaitą artimiausią darbo dieną, o apie atliktą gražinimą išsiųsime pranešimą el. paštu.

Kodėl sąskaitos pateiktos su skolomis, jei praėjusio mėnesio sąskaita apmokėta?

Taip galėjo nutikti dėl kelių priežasčių:

  • Praėjusio mėnesio sąskaita sumokėta pavėluotai (paskutiniąją mėnesio dieną arba prasidėjus naujam mėnesiui). Jei taip nutiko, atimkite skolos eilutėse nurodytas sumas ir mokėkite tik tai, kas priskaičiuota už einamąjį mėnesį. Mokamas sumas nurodykite prie kiekvieno teikėjo skiltyje „Mokėsiu“. Kad išvengtumėte skolų, rekomenduojame sąskaitą sumokėti iki 27-os mėnesio dienos – taip bus mažiau vargo.
  • Jei skola priskaičiuota kurio nors konkretaus teikėjo sąskaitoje, būtinai pasitikrinkite, ar teikėjas įtrauktas teisingu mokėtojo kodu. Jei kodas teisingas, tuomet kreipkitės į mus ir teikėjui bus išsiųstas pakartotinis mokėjimo patvirtinimas. Jei kodas neteisingas, pašalinkite teikėją su neteisingu kodu ir įtraukite su teisingu. Taip pat, nepamirškite kreiptis į mus, kad susiektume su teikėju ir paprašytume, jog praėjusio mėnesio įmoka būtų užskaityta teisingu kodu.