Konsultantas neprisijungęs

Klauskite!

Nesidrovėkite klausti ar prašyti pagalbos – padėsime kiek galėdami! Esame pasiekiami darbo dienomis nuo 8:00 iki 18:00.

Konsultantas prisijungęs

Dažniausiai užduodami klausimai

SAUGYKLOS PASLAUGA

Kas yra „Viena sąskaita“ saugykla?

Visi „Viena sąskaita“ klientai, nepriklausomai nuo turimo paslaugos plano, gali naudotis saugykla ir joje talpinti svarbius dokumentus, tokius kaip sutartis, garantijas, čekius, kt. Įprasta, kad dokumentus saugojame kompiuteryje, debesijoje, tačiau čia jie tik kaupiasi, atsiranda netvarka ir sunku rasti kai jų prireikia. Todėl sukūrėme įrankį, kuris leis ne tik patogiai talpinti turimus dokumentus, bet ir tvarkyti juos paprasčiau. Pavyzdžiui, galima pasirinkti, ar dokumentas turi būti saugomas neribotą laiką, ar reikia priskirti datą, iki kurios jis reikalingas, o vėliau gali būti ištrintas. Taip pat bus galima užsisakyti priminimą, jeigu, pavyzdžiui, norėsite žinoti, kada baigiasi sutartis, garantija, kad nepamirštumėte pratęsti dokumento ar tarkime paieškoti kito paslaugos tiekėjo ir nutraukti esamą sutartį.

Ir žinoma, visi dokumentai galės būti saugomi jums aktualiuose aplankaluose bei greitai pasiekiami bet kada, kur būsite jūs ir internetas.

Ar saugyklos paslauga mokama?

Ši paslauga nieko nekainuoja, tad ja naudotis gali visi klientai, nepriklausomai nuo to, kokį turi „Viena sąskaita“ paslaugos planą.

Kokius failus galiu saugoti saugykloje?

Saugykla yra skirta dokumentų saugojimui, tad čia galėsite kelti įvairių formatų dokumentus, kurių saugojimui mes dovanojame iki 1 GB. Tai galės būti tekstinis dokumentas, jūsų skaičiavimai ar diagramos, nufotografuotų dokumentų nuotraukos. Failo dydis turės neviršyti 10 MB, tad kai kuriais atvejais gali tekti sumažinti nuotraukų kokybę. Ir perspėjame – video formato failų įkelti negalėsite, nes manome, jog šis formatas mažiausiai tinkamas dokumentų saugojimui.

Ar galėsiu redaguoti saugykloje sukeltus failus?

Tikrai taip! Saugykloje matysite mūsų siūlomus aplankus, kuriuos pavadinome: dokumentai, kvitai, sutartys ir kita, bet jų pavadinimus galėsite keisti ar kurti dar kitus papildomus aplankus. Įkeltą failą galėsite koreguoti ir keisti jo pavadinimą, pažymėti ar norite automatiškai ištrinti dokumentą, ar norite gauti priminimą apie dokumento galiojimo pabaigą, perkelti jį į kitą aplanką, pasižymėti, kaip svarbų, parsisiųsti ar kt. Funkcijų gan daug, bet patikėkite, palaikyti tvarką bus labai paprasta!

Kaip veiks automatinis dokumentų ištrynimas ar priminimo gavimas?

Vieni dokumentai gali būti svarbūs neribotą laiką, bet kiti galioja labai trumpai – tarkim dokumente nurodyta garantija baigiasi po trijų mėnesių, tad greičiausia norėsite tokį dokumentą pamiršti iš karto, kai jis nebegalios. Kad nereikėtų to daryti patiems, užteks pažymėti datą ir šį failą automatiškai galėsime ištrinti mes. Tačiau bus ir tokių atvejų, kad besibaigiant dokumento galiojimui jūs norėsite pratęsti jį naujomis sąlygomis – tokiu atveju priminimas apie galiojimo pabaigą jums primins, kokius namų darbus turite atlikti. Jūs galėsite nuspręsti ar norite priminimą gauti likus parai, savaitei, mėnesiui ar net keliems iki to dokumento pabaigos, o vėliau – jeigu nustatymų nepakoreguosite – šis dokumentas bus ištrintas.

Tiesa, apie dokumento saugojimo datos pabaigą informaciją matysite saugyklos lange, likus 30 d. iki dokumento ištrynimo, tad jeigu šis dokumentas jums atrodys dar svarbus – spėsite pakeisti galiojimo datą.

Kas nutinka, kai dokumentas yra ištrinamas?

Jeigu pasirenkate, jog po kurio laiko dokumentas turi būti ištrintas, atėjus tam laikui, jis automatiškai ištrinamas iš jūsų paskyros ir iš mūsų duomenų bazės. Tokio dokumento nebus galima atstatyti ar sugrąžinti į paskyrą. Be to, visi jūsų dokumentai bus automatiškai ištrinami tuomet, kai atsisakysite „Viena sąskaita“ paslaugos ir užblokuosite savo paskyrą. Bet jeigu dokumentas jums svarbus – galite jį saugoti neribotą laiką, kol bus aktyvi „Viena sąskaita“ paskyra ar nuspręsite jį ištrinti.

Ar mano dokumentus matys kiti asmenys?

Saugykloje esantys dokumentai bus prieinami tik jums. Nei mūsų klientų aptarnavimo skyriaus darbuotojai, nei kiti prie jūsų paskyros pridėti mokėtojai jūsų saugyklos failų nematys. Tik atkreipkite dėmesį, kad jeigu viena paskyra nori naudotis keli asmenys, pakvieskite juos pridėdami kaip mokėtoją, bet neatskleiskite jiems savo prisijungimo duomenų! Kiekvienas paskyros mokėtojas jungiasi su savo unikaliais prisijungimo duomenimis ir taip yra užtikrinamas jūsų saugyklos informacijos saugumas. Pasirūpinkite tuo!

Kodėl nematau saugykloje įkelto failo?

Jeigu keliant dokumentą, jo formatas buvo tinkamas ir leidome jį įkelti, bet šiuo metu nematote dokumento – greičiausiai mūsų sistema šį dokumentą pažymėjo kaip įtartiną dėl viruso grėsmės. Tokius dokumentus mes automatiškai blokuojame. Tokiu atveju savo paskyroje, saugyklos lange, matysite informaciją, koks failas laikomas įtartinas ir po kiek laiko jis bus negrįžtamai pašalintas iš duomenų bazės.

Ką daryti jeigu nenoriu naudotis saugyklos paslauga?

Galite ištrinti saugykloje sukeltus dokumentus ir naudotis kitomis „Viena sąskaita“ paslaugomis. Be to, jeigu atsisakysite „Viena sąskaita“ paslaugos ir užblokuosite paskyrą, visi saugykloje esantys dokumentai bus ištrinami ir iš karto pamirštami.